marți, 8 februarie 2011

Trenajorul de la Buzău

11 comentarii:

  1. Super, Doctore, unde l-ai gasit? Nu mai sunt IL-urile alea in baza? Ce ne mai jucam in ele...
    Cand ai drum prin Toronto sa-mi spui ca sa iesim la o bere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Linkul pentru fisierul de pe youtube.com l-am gasit pe situl fundatiei Gen. Bastan. Avioanele nu cred ca mai sunt acolo (m-am uitat pe Google maps :)). Acum sunt in Romania, daca trec pe langa Crang poate fac niste poze... de la distanta, ca sa le postez aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi frumos sa vedem ceva poze actuale, dar ai grija sa nu te aresteze pe acolo...spion imperialist, capitalist!
    Enjoy your time in Romania, Doctore!

    RăspundețiȘtergere
  4. He he... voi fi atent ;) Multumesc! Momentan ma "droghez" cu muzica, in principal KISS FM si RADIO 21...

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Doctore ,
    da un semn de viata , poate ne vedem in vara asta in Canada!
    roumadis@yahoo.fr
    Radu C. (sunt cu tine si Edi in poze)

    RăspundețiȘtergere
  6. Doctore , m-am intors si eu din Romania cu Romantic fm !

    RăspundețiȘtergere
  7. Va aduceti aminte de tipul din Bucuresti (care o incasa mereu din cauza gurii lui) si sarea din trenajor in cap ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Hehe! Salut Radule! Tu esti in Canada? Unde? Da, normal ca imi amintesc de tipul ala, era bun prieten cu Radu B., tot din Bucuresti. Ce faci, ce mai zici? Ce mai stii de ceilalti?

    RăspundețiȘtergere
  9. Doctore ..... mi-au trebuit aproape 30 de ani ca sa mai aud de voi !!!!!!!!!! Dar bine ca suntem bine sanatosi (sper la fel pentru toti din seria noastra) ! Nu traiesc in Canada ci in ....Maroc din 1990 unde m-am casatorit si am 2 fete . Pe data de 10 iulie voi ajunge in Canada pentru o luna de zile (la familia din Montreal si Toronto). Anul trecut l-am regasit pe Edy in Iasi . Stiu ca Mircea lucra la aeroportul din Iasi. Eu m-am reprofilat pe import export aici in Maroc.Mai multe detalii pot sa-ti trimit pe adresa ta personala!
    Radu C.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ehei Radule, ce ne-am mai impanzit prin lume... Tu in Maroc, eu in Canada, Ursu' in Noua Zeelanda, Virgil in Statele Unite. Mircea e in Iasi, cred. Ma intreb pe unde or fi ceilalti...

    RăspundețiȘtergere

Notă: Pentru a preveni mesajele nesolicitate, legăturile cu scop publicitar spre alte site nu vor fi acceptate.